Můžete si u produktů nastavit hlídacího psa:
${productsInformations[unavailableProduct].title}
Pokud se na zakoupeném zboží v záruční lhůtě objeví vada, je možné jej reklamovat. Vada nesmí být způsobená běžným opotřebením, nesprávným použitím, nebo mechanickým poškozením, které jste zavinili sami. Reklamace se řídí platnými zákony a její zákonitosti jsou blíže popsány ve Všeobecných obchodních podmínkách (VOP). Zde se dozvíte, jak nejlépe při reklamaci postupovat, pro její co nejrychlejší vyřízení.
Reklamace zboží zakoupeného na prodejně
Nejrychlejší způsob je dorazit s vadným produktem a dokladem o koupi do prodejny, ve které jste zboží zakoupili (navštívit však můžete jakoukoliv naši prodejnu - seznam prodejen). Pokud to jen trochu půjde vyřídíme vaši reklamaci obratem. Ve složitějších případech přijmeme zboží na posouzení a nejpozději do 30-ti dnů reklamaci vyřídíme.
Reklamace zboží zakoupeného přes eshop či telefonicky
Nejrychlejší způsob je poslat zboží rovnou na naše reklamační oddělení na adresu (Cityrealex a.s, Modletice 88, 251 01 Modletice).
Vrácení zboží ve 14-ti dnech
Týká se pouze zboží zakoupeného na eshopu. Nejrychlejší způsob je poslat zboží rovnou na naše reklamační oddělení na adresu: City Realex a.s, Modletice 88, 251 01 Modletice.
Erotické zboží je považováno za zboží tzv. zvláštního (intimního) charakteru a jejich vrácení či výměna nemusí být z hygienických důvodů možná, a to hlavně v případě, že není možné identifikovat, zda nebyla pomůcka použita přímo na intimních partiích. Vracené zboží by pak mělo být zapečetěné v původním obalu.
Formuláře k vyplnění
Reklamaci, ať už je zboží zakoupeno přes eshop či na prodejně, je vždy možné vyřídit oběma výše popsanými způsoby a v tomto návodu popisujeme pouze nejednoduší cestu vyřízení. Jakoukoliv reklamaci tedy můžete zadat na některé z našich prodejen (seznam prodejen), nebo poslat na adresu uvedenou v kontaktech. Pokud k nám reklamované zboží chcete poslat prosíme o vyplnění příslušného formuláře – vše pak půjde mnohem rychleji.
Prodávající má právo odmítnout přijetí zboží do reklamace v případech, kdy reklamované zboží nebo jeho součásti jsou znečištěné nebo nesplňují základní předpoklady pro hygienicky bezpečné předání zboží k reklamačnímu řízení.